ang. off-page) a optymalizacją stron (ang. on-page), choć często wyrażenia te mogą być używane zamiennie. Pierwszy z terminów odnosi się do działań prowadzonych poza docelową witryną (np. Link building), zaś optymalizacja w takim kontekście oznacza działania prowadzone bezpośrednio na stronie internetowej (wpływające na jej budowę, treść i strukturę).
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych
Pozycjonowanie - co to oznacza?
W obecnej dobie wszechobecnego internetu posiadanie własnej strony internetowej, która dotyczy jakiejś działalności gospodarczej, jest wręcz koniecznością. Nie powinien więc dziwić fakt, że ilość stron oferujących konkretną usługę przekracza nasze oczekiwania. W takiej sytuacji przychodzi nam z pomocą właśnie pozycjonowanie, którego głównym celem jest polepszenie wyników wyszukiwania danej frazy. Polega to na tym, że jeśli szukamy danej usługi i wpisujemy odpowiednią frazę w przeglądarce to wyniki wyświetlane najwyżej są właśnie efektem pozycjonowania. Wielu przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z usług pozycjonowania, dlatego że zwiększa to ilość zarówno potencjalnych, jak i uzyskanych dzięki temu klientów.
Między innymi przez agencję która odpowiadała
Google ocenia wysoko teksty:
Metoda ta została podchwycona przez różne organizacje. Między innymi przez agencję, która odpowiadała za prowadzenie kampanii prezydenckiej Donalda Trumpa w 2016 roku. Jego sztab dopasowywał kierowaną treść do osobowości odbiorców. Używał argumentów trafiających w dany typ osobowości.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing